Ga naar de inhoud

Bekendmaking transparantiekennisgeving Kabouter Management

Openbaarmaking kennisgeving van deelneming overeenkomstig Wet van 2 mei 2007

Sint-Katelijne-Waver, België, 6 februari 2018 – Greenyard NV (Euronext Brussel: GREEN) ontvangt een kennisgeving van belangrijke deelneming overeenkomstig artikel 14 van de Wet van 2 mei 2007
Overeenkomstig de Wet van 2 mei 2007 betreffende de openbaarmaking van belangrijke deelnemingen in emittenten waarvan aandelen zijn toegelaten tot de verhandeling op een gereglementeerde markt heeft Greenyard op 2 februari 2018 een kennisgeving van belangrijke deelneming van Kabouter Management LLC ontvangen.
Kabouter Management LLC heeft Greenyard in kennis gesteld dat zij 2.292.842 Greenyard aandelen heeft verworven (die 5,17% van het totale aantal aandelen vertegenwoordigen) en als gevolg hiervan de minimum drempel van 5,00% van het totale aantal aandelen op 30 januari 2018 heeft overschreden.

De volledige transparantieverklaring kan op de website van Greenyard onder de rubriek Investor Relations worden geraadpleegd.

Greenyard NV
Strijbroek 10