Ga naar de inhoud

Benoeming Koen Hoffman tot de Raad van Bestuur

Benoeming van Koen Hoffman als Bestuurder

Sint-Katelijne-Waver, België, 6 oktober 2017 – Greenyard (Euronext Brussel: GREEN) kondigt de benoeming aan van Ahok BVBA, vast vertegenwoordigd door dhr. Koen Hoffman, als onafhankelijk, niet-uitvoerend lid van de Raad van Bestuur

Greenyard is verheugd aan te kondigen dat de Raad van Bestuur Ahok BVBA, vast vertegenwoordigd door dhr. Koen Hoffman, heeft gecoöpteerd als onafhankelijk, niet-uitvoerend bestuurder. Zijn formele benoeming zal ter goedkeuring worden voorgelegd tijdens de eerstvolgende aandeelhoudersvergadering. Het mandaat vangt aan op 4 oktober 2017 en zal eindigen na de Algemene Vergadering in 2020. Dhr. Koen Hoffman wordt benoemd ter vervanging van Dhr. Marc Wittemans die vrijwillig ontslag nam op 21 juni 2017.

Dhr. Hoffman behaalde een Master in Toegepaste Economie (Gent, 1990) alsook een MBA aan Vlerick (Gent, 1991). Tussen 1992 en juli 2016 was hij actief binnen de KBC groep. Vooreerst op de corporate finance afdeling van KBC Bank en vanaf 1998 bij KBC Securities waar hij CEO werd vanaf oktober 2012. Sinds augustus 2016 is hij de CEO van Value Square. Momenteel is dhr. Hoffman onafhankelijk bestuurder bij Fagron (Voorzitter) en Mithra.

Financiële kalender
- H1 resultaten        21 november 2017 (nabeurs)
- Q3 trading update       22 februari 2018 (nabeurs)

Voor meer informatie, gelieve contact op te nemen met Greenyard:

Marleen Vaesen, CEO
T +32 15 32 42 97
marleen.vaesen@greenyard.group

Carl Peeters, CFO
T +32 15 32 42 69
carl.peeters@greenyard.group

Over Greenyard
Greenyard (Euronext Brussels: GREEN) is een globale marktleider in verse, vriesverse en bereide groenten & fruit, bloemen & planten en substraten. De Groep bedient een klantenbasis die onder andere de belangrijkste retailers in Europa omvat en biedt efficiënte en duurzame oplossingen voor klanten en leveranciers door aanbod van superieure producten, marktleidende innovaties, operationele excellence en een uitstekende dienstverlening.
Onze visie is mensen helpen gezonder te leven door hen te laten genieten van groenten en fruit op elk moment, op een makkelijke, snelle en aangename manier, met respect voor de natuur.
Greenyard telt meer dan 9.000 werknemers en is actief in 25 landen wereldwijd. Greenyard beschouwt haar werknemers en de relaties met haar belangrijkste klanten en leveranciers als haar belangrijkste activa die haar in staat stellen een omzet van € 4,25 miljard op jaarbasis te realiseren.
www.greenyard.group

Greenyard NV