Ga naar de inhoud

Greenyard rapporteert over aandeleninkoop

Greenyard rapporteert over de aandeleninkoop

Sint-Katelijne-Waver, België, 23 maart 2017 – Greenyard (Euronext Brussel: GREEN) rapporteert over aandeleninkoop
Greenyard maakte op 14 maart 2017 bekend een inkoopprogramma eigen aandelen op te starten. In het kader van deze aankondiging maakt Greenyard vandaag bekend dat er 1,034,677 aandelen werden ingekocht tussen 15 en 24 maart 2017.

Sinds de start van het inkoopprogramma eigen aandelen op 15 maart 2017 heeft Greenyard een totaal van 1,034,677 aandelen ingekocht voor een totaal bedrag van € 16,435,658. Dit weerspiegelt 2.33% van de totaal uitstaande aandelen.

Het volledige overzicht van Greenyard’s inkoopprogramma eigen aandelen kan teruggevonden worden op https://greenyard.group/nl/investor-relations/aandelen-inkoopprogramma

Financiële kalender
- jaarresultaten       6 juni  2017 (nabeurs)
- Q1 trading update       29 augustus 2017 (nabeurs)
- Gewone Algemene Vergadering     15 september 2017
- H1 resultaten        21 november 2017 (nabeurs)

Voor meer informatie, gelieve contact op te nemen met Greenyard:

Marleen Vaesen, CEO
T +32 15 32 42 97
marleen.vaesen@greenyard.group

Carl Peeters, CFO
T +32 15 32 42 69
carl.peeters@greenyard.group

Over Greenyard
Greenyard (Euronext Brussels: GREEN) is een globale marktleider in verse, vriesverse en bereide groenten & fruit, bloemen & planten en substraten. De Groep bedient een klantenbasis die onder andere de belangrijkste retailers in Europa omvat en biedt efficiënte en duurzame oplossingen voor klanten en leveranciers door aanbod van superieure producten, marktleidende innovaties, operationele excellence en een uitstekende dienstverlening.
Onze visie is mensen helpen gezonder te leven door hen te laten genieten van groenten en fruit op elk moment, op een makkelijke, snelle en aangename manier, met respect voor de natuur.
Greenyard telt ongeveer 8.200 werknemers en is actief in 25 landen wereldwijd. Greenyard beschouwt haar werknemers en de relaties met haar belangrijkste klanten en leveranciers als haar belangrijkste activa die haar in staat stellen een omzet van ongeveer 4 miljard op jaarbasis te realiseren.
www.greenyard.group

Greenyard NV