This is Greenyard - greenyard.group
Banner NL

Food-tech marktleider in fast-moving, pure-plant eetervaringen

Greenyard is één van ‘s werelds grootste groenten- en fruitleveranciers: een baanbrekende, pure-plant marktleider in fast moving consumer goods. We brengen het beste van de natuur elke dag op het bord van tientallen miljoenen consumenten, rechtstreeks van het veld, in al hun natuurlijke glorie. Afkomstig van lokale boeren of uit de beste regio's wereldwijd. Vers, vriesvers en bereid. Op die manier zijn onze pure-plant producten het hele jaar door beschikbaar, en dat op elk moment van de dag en voor elk budget.

Pure.Plant.Power.
Greenyard biedt een uniek assortiment van Fresh en Long Fresh (Frozen en Prepared) groenten en fruit. Pure-plant voeding voor jong en oud, elke levensstijl, elk budget en elk eetmoment. Van ontbijt tot lunch, van aperitief tot late night snack, van dagelijks koken tot speciale gelegenheden met vrienden en familie. Pure-plant als de uitgelezen compagnon doorheen heel de dag.
Food 2
Greenyard in numbers
Greenyard Fresh
Greenyard Frozen
Greenyard Prepared
Jaarverslag 2023-2024
Ons geïntegreerd jaarverslag combineert commerciële en financiële verslaggeving om onze aandeelhouders, werknemers en het grote publiek te informeren over Greenyards boekjaar 2023-2024.